vrijdag 6 maart 2015

Liedjes uit Nederlandse top 40


Heeyy,

Zo als jullie misschien op mijn blog hebben gezien. Heb ik een bericht gemaakt over 3 liedjes, maar die zijn nu wel uit. Dus ik ga wat liedjes hier op een rijtje zetten die leuk zijn en uit de Nederlandse top 40.

Hier heb ik er een paar:
  • Cheerleader-Omi (Felix Jaehn Remix Radio Edit)
  • Thinking out loud-Ed Sheeran
  • Up town funk- Mark Ronson, Bruno Mars
  • Dangerous-David Guetta, Sam Martin
  • War-Kensington
  • Nothing really matters-Mr. Probz
  • Geronimo-Sheppara
  • Lips are movin-Meghan Trainor
Dit zijn liedjes die ik leuk vind en heel mooi en goed zijn! En ga natuurlijk de deze liedjes luisteren en gewoon naar de Nederlandse top 40. Zet in een bericht of jij nog een leuk liedje kent! :) Ik luister ze op Spotify Free maar, dat kan natuurlijk ook op YouTube!

xx Elles

1 opmerking: