zaterdag 7 maart 2015

Hema Douchegel

Hoii,

Ik ga een mijn mening geven over het product van de Hema ik heb er twee de roze en de blauwe hier zijn ook de links voor als je ze wilt bestellen:
De blauwe: http://www.hema.nl/winkel/feest-en-cadeau/blijmakerscadeau/persoonlijkeverzorging/douchegel-(60600012)
De roze: http://www.hema.nl/winkel/feest-en-cadeau/blijmakerscadeau/persoonlijkeverzorging/douchegel-(60600015)
De blauwe ruikt naar een verfrissende geur, echt zo'n lekkere bloemen geur. Waar je helemaal fris van word. De roze ruikt naar een lekkere zoete geur. Je huid word er helemaal zacht van.
Nou ik heb ze getest allebei en ik vind ze erg verzachtend en lekker op je huid! Je kan ze goed aanbrengen en als je het op heb gedaan heeft het een mooie gloed op je huid. Het is ook nog super volledig namelijk 2,- per stuk. Hoe goedkoop! En welke ik het lekkerste van die twee vind is: De blauwe met de bloemen geur. De roze vind ik iets minder lekker!

Koop ze! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten